onsdag 22 oktober 2008

iPod Touch

Igår fick jag min nya iPod Touch! Jag blev verkligen imponerad av hur smidigt allt funkade i den. WLAN:et kom igång direkt (med WPA). Interfacet i den är verkligen enkelt att använda, det finns så många smarta detaljer. Men när jag började ladda den med musik så började cover flow att strula, en del omslag ville inte visas alls och en del andra visades till fel skiva. Men måttet var rågat när en del av en video jag importerat hamnade som omslag till en skiva! Videon har inget med skivan att göra, så hur iPoden lyckades koppla samman dem är en gåta för mig.
Jag snackade med Apple Support, de hade naturligtvis aldrig hört talas om något liknande och bad mig att återställa iPoden, så just nu håller den på att återställa allt till original, vilket tar 4 timmar!!!

Inga kommentarer: