tisdag 5 maj 2009

Min nya monitor; The never ending story

Idag på morgonen så bankade logistikföretaget som Dell anlitar åter igen på dörren. De hämtade den första monitorn och lämnade monitor nummer tre som ersätter monitor nummer två. Så långt var allt bra.

Igår ringde samma företag och meddelade att de ville hämta upp monitor nummer två idag. När de idag kom för att hämta den så fanns det ingen fraktsedel, vilket de påstod att jag skulle ha, så de fick åka hem tomhänta. Sedan packade jag upp monitor nummer tre, och den har exakt samma pixelfel som monitor nummer två!!

Så jag fick återigen ringa Dells support. Det är ett dåligt tecken när man känner igen namnen på dem som jobbar där. De meddelade att logistikföretaget ska ha en fraktsedel med sig, samt att de skickar monitor nummer fyra.

Dells support är verkligen trevliga och hjälpsamma, men det hjälper inte. Jag vill ha en fungerande monitor nu, och inte efter veckor av trams!

Inga kommentarer: